У Смедереву је у понедељак, 20.3.2023. године отпочела друга фаза пројекта ,,Партнерство за праведно квалитетно образовање“, који од 2020. године спроводи Центар за интерактивну педагогију у сарадњи са Дечијом фондацијом Песталоци, уз значајну подршку Министарства просвете, науке и технилошког развоја. Прва фаза пројекта реализована је у десет школа на територији Пожаревца, Прокупља и Шабца. У другој фази пројекта наставиће се са сарадњом са школама у наведеним градовима, али биће укључене и школе из Смедерева, Вршца и Београда, укупно девет школа.
Пројекат кроз партнерства на националном и локалном нивоу тежи да пружи интегрисану подршку деци и породицама, обезбеди размену знања, искуства, добре праксе и заговара важност социјалне и образовне инклузије посебно деце из осетљивих друштвених група. Период реализације друге фазе пројекта, је планиран у периоду од јануара 2023. до децембра 2025. године.
Данас је тим поводом у Градској управи Смедерево био приказан пројекат у присуству градоначелника Смедерева Јована Беча, члана Градског већа ресорно задуженог за просвету Мише Ивковића и начелника Школске управе у Пожаревцу Велише Јоксимовића. Присутнима који су укључени у реализацију пројекта се обратио и градоначелник Беч који је истакао да му је драго што је Смедерево један од градова који су одабрани да буду укључени у овај пројекат који је веома значајан за наше најмлађе суграђане. Такође, истакао је да ће град увек подржати пројекте овог типа који су усмерени на боље услове образовања деце, њихов успешан раст и развој.
Оно што је значајно нагласити јесте да су на територији Смедерева у пројекат укључене три Основне школе Јован Јовановић Змај, Димитрије Давидовић и Др. Јован Цвијић.
Пројекат је значајан јер организује активности за подршку социјално-емоционалном развоју, ради се на повезивању родитеља, оснаживању чланова савета родитеља, унапређује квалитет ваннаставних активности, организује заједничке активности и повезује децу, јача компетенције наставника за подучавање и учење, развијање шире понуде ваннаставних активности, али и низ других значајних активности у циљу бољих услова за рад у школама.